kerja banyak tapi ade rasa macam nak balik rumah tengok nenek pulak...(-_-')>

10 October 2009

orang kate hidup ni macam roda, kadang2 kat atas kadang2 kat bawah.. kekadang kau hepi kekadang kau down sket.. ade mase best ade mase tak best sangat. . .

"dah tu asal aku rase cam 'roda aku asek kat bawah' je nih??"

sabarlah...roda keta kebal kot~
[nanti2 kau dah kat atas, lame kot kat atas!! (^-^)/ chill la k~]

yeahhhh~ berusaha!!




2 comments:

  1. kdg2 ko da pon berada di atas..
    cume ko sndr je x grab btol2..
    kdg2 ko xsedar jgk.. enjoy je.. huhu

    ReplyDelete
  2. btul... kkdg bile kite kat atas kite xsedar..kite lupe diri...perlu sebenarnye perasaan berada di bawah supaya kite sedar siapa kite... bile ada dugaan dalam hidup, baru kite akan cuba dekatkan diri pada tuhan..

    ReplyDelete