PAGI - PAGI BUTE

05 April 2009

aku lapar..

aku menuju ke gerai Emo. Jam 0245... sejuk malam ini seronok, membuai aku ke sana... sempat juga aku menghantar satu mesej kepada seorang rakanku yang sedang diulit mimpi..saje2

ANJING...
demm, ini buleh menjadikan aku orang paling malang pada pagi2 buta ini.. mata aku melilau melihat pokok. sudah tentu aku akan berlari dan memanjat pokok jika dikejar anjing.. Alhamdulillah, anjing cume berjalan - jalan sahaja, melihat - lihat keindahan malam mungkin..

makan...makan lagi..makan lagi...err, cukup! empat sahaja..aku ini tidak kuat makan

dalam perjalanan pulang, beli air botol oren..owh ya, aku habiskan air botol oren Naju aritu nak kene ganti ke?? mungkin nanti

seorang forenger berdiri di tengah jalan tar sambil tangan kiri memegang komputer riba yang terbuka dan memainkan lagu.. sedikit pelik namun apa2 sahaja boleh jadi jika melibatkan forenger..

aku senyum dan mengangkat tangan sedikit.. oh, friendly sungguh

"yeay, hawwayu"
[kau tidak faham... 'how are you?' ini sebenarnya mesej yang ingin disampaikan...]

aku senyum dan mengangguk sahaja..

terus berjalan

SEMUT yang kebetulan lalu dengan motosikalnya mempelawa aku, aku bersyukur...

1 comment:

  1. hm, takpelah. tuh kira aku belanja ko lah air oren tuh.
    next time, ko belanja aku makan tengahari plak

    hahahaha

    ReplyDelete