SIKAP SUKA MENGULANGKAJI PELAJARAN . . .

04 April 2009

sejak dulu lagi,
aku
dan mengulangkaji pelajaran adalah dua perkara yang tidak berapa sesuai bersama...

hahaha...

macam - macam aku ini...

5 comments:

  1. apsal ko bodoh sgt?ha?
    dah la muke buruk
    muke cm tayar lori berkaca mata aje

    ReplyDelete
  2. takpelah aku buruk macam tayar lori berkacamata pon... engkau pon bukan ada hak untuk mengutuk ciptaan ALLAH.. hal kutuk2 belakang2 cani ko memang berani laa kan~ manusia tipikal. hahaha

    ReplyDelete
  3. tayar lori pun ade yang lawa pe...
    hihihi

    ReplyDelete
  4. apsal anonymous nih biadap sangat?
    pengecut sebab tak berani nak tunjuk muka sebenar.

    engkau kot yang sebenar nya muka mcm tayar lori

    ReplyDelete
  5. takpe laa muke aku buruk..aku dah cukup epi ade kawan2 yg still leh terima aku cani...kau kalau setakat nak kutuk aku je...g maen jauh2

    ReplyDelete