MAKAN MEATBALL SPAGHETI DI RUMAH ARKITEK

16 October 2012

Hari ini aku ade usrah suke2 bersama rakan2 taulan dan naqib, akhi syed...

bace quran sket.. bace tafsir.. study satu hadith.. then borak2~ :)

_______________________________________

akhi bercerita,
akhi syed gi OU aritu sempena PAM EXHIBITION.. dia check and bagi marking untuk pertandingan booth paling awesome.. jalan3 sampai ke booth UIA, dia tegur dak yg jage booth (dak 2nd year archi KAED)..

"ehh ni sketches lame ni~~"

Akhi Syed nampak ade name aku ngan nama piei kat sketches tu... silap la~ hahaha.. aku ngan piei ni anak usrah dia kot~ kantoi letak sketches senior lama2~

hahaha.




booth UIAM~~ wiiwii





aku xde gamba sketches aku tu, dari gambar di atas ni boleh nampak sketch aku yg dlm frame coklat yg potret, sketch piei yg frame coklat landscape. Akhi Syed siap amek gamba sketches kitorang, simpan dalam nset~~ hepi aku.   :)





Menang best booth~~ alhamdulillah. hebat junior2 buat booth.
Islamic International University Malaysia.  International Islamic University Malaysia.


No comments:

Post a Comment