insyaAllah istiqamah~

14 October 2012

assalamualaikum,

banyak benda berlaku.. dan gua xtulis pon dalam blog.. gua perasan bz, gua bz~

_______________________________________

malam tadi AGD (Archi KAED Annual Grand Dinner 2012), sabtu malam ahad.
tema : The Road Not Taken
















Secara asasnya, setiap rakan artis gua dikehendaki berperwatakan selain daripada perwatakan normal seorang arkitek atau pelajar senibina... ape yang anda jadi jika x jadi arkitek?

gua serabut..

siang hari kejadian, lebih kurang 10 jam sebelum majlis bermula, gua celaru tak tau nak pakai baju ape. gua bajet nak pakai kemeja hitam ngan blazer aje.. (arkitek sangat~). Tp blazer gua ade pada member.. adehh~

xjadi nak pakai kemeja..

4 jam sebelum majlis . . .

gua cari alternatif laen, ape gua nak jadi kalau bukan jadi arkitek?

"gua nak jadi imam muda~" getus hati kecil gua.

gua calling2 member dapatkan jubah.. setel.. gua calling2 member2 laen nak mintak serban... huh! member2 gua rock, mane ade serban~ sume serban tinggal kat umah...

1 jam sebelum majlis..

dalam keserabutan nak mencari serban, gua berjalan dari KAED, ke masjid.. azan. gua terus masuk masjid.. solat maghrib berjemaah kat 1st saf.. dalam hati gua mohon Allah permudah segala urusan duniawi gua.. gua dah mengharap pada member2 tadi, xjalan..

di hujung solat, bagi salam toleh kanan, toleh kiri.. ehh, member2 ikram~ usamah, bani, umair...

30 minit sebelum majlis..

serban? setel~


No comments:

Post a Comment