ACCESS DENIED

24 September 2010


blog dah semakin berkulat . . . wekk~
(-__-")>

_____________________________________

IKLAN~
pada sesape yg ade hard disk yg dah crashed/caharam pastu terase cam nak dapatkan isi harddisk tu, bolelaa bagi aku try dapatkan. (harga bole nego laa) ahahaha


salah satu contoh perangai caharam~





ececeehh~ x x.. sebenanye aku baru je berjaya betulkan harddisk 500gig aku yg penuh ngan gambar2, dokumen2, hasil kerja semenjak matrik dulu~ wiiwii. sebelum ni aku dah pasrah dah nak bawak gi kedai. aku penah dengar nak dapatkan semula isi2 hard disk yg dah caharam tu harga de mahal gile! ade orang kate lagi berbaloi beli hard disk baru je . . . tapi tu laa, sebab isi tu penting so orang akan sanggup bayar je beratus2 kan . . . haa alhamdulillah la harddisk aku tu dah dapat dipulihkan, dan isi2nye pon xhilang~ ngeee (^-^)> hepi gile
p/s : aAaa.. pendrive pon bulehh~

p/s : aku bukan computer geek k

_____________________________________

oo.. gi jejalan xajak ea . . .
xpe2,

AKU GI TENGOK WAYANG ! muahahaha.

agak stress bile kene buat keje yg ade banyak kene bace2 nih.
re*menguap*pot~ (-__-)

so kua gi tengok wayang laa..
ish, cam xpuas je tengok 1 cter je.. emm layan 2 muvi sekaliguslahh~ lalalaaAa
(kua masuk bilik wayang laen2 . . . hihihi..ehh ni rahsia ni~)

m.night shyamalan's
syaitonnn


jalan dinding


aa ni kau translate la sendiri~


magik ka?

No comments:

Post a Comment