kalau camni punye lambat, MAU LIMA NAM TIANG GAK NIH!

26 September 2010

jangan lupa lirik :

moga bodoh berpanjangan~

aAa? xtau ke? g tanye piei g~

__________________________________

MALAM JUMAAT
cerita2 yang gua dengar dari mulut orang berpengalaman buatkan gua sedikit gentar. namun gua kuatkan semangat, gua yakin gua boleh. gua tau gua mampu. member gua lagi semangat, laju je tekan2 button enset nak set alarm subuh awal. member second gua tekan2 enset send message kat awek mintak kejut la tu. gua saspek dari riak muke mamat ni, kat ujung sms tu ade luv2 atau yg sewaktu dengannye.

xpe, gua cool.

PAGI SABTU
pagi tu gua paling lambat turun padang. member2 kemaen semangat berada di tempat kejadian siap ngan taik mate, muke sememeh, rambut edit2 pakai air je, serba serbi lengkap xde yg kurang sket pon. pukul 7 beb, wat do yu ekspek?

gua? err gua ade borang yg gua baru nak print . . . eh jap, gua xjawab soalan online lagi, cemane nak print?oke gua luangkan mase 5minit jawab jap.. klik2 gune mouse je pon ~

jam 7suku, gua baru menapak ke tempat kejadian. macam ni punye lambat mau gua jauh tertinggal dari member2 gua nih. haishh~



"crowd gile babeng, semua berebut2 beratur panjang dah start dari kul 7 kot" gua recall balik ape yg gua dengar malam tadi sebelum tido dari mulut orang berpengalaman~


.


.


.


.


.


.




kruukk kruuukkk . . .


haa yg ujung sane tu abang xdikenali. de 1st~


err bole sape2 tolong kire bape tiang dah de punye beratur tu?

xpe, gua cool.

__________________________________

jubah gua xsampai bilik lagi ni tapi dah sampai Cemerlang Height ngan parking JJ Setiawangsa. kemaenn~ (-__-")>

2 comments:

  1. pegi hari kedua, lenggang je..x yah beratur pjg2..dlm 3 min siap dpt jubah segala dan bleh blk..
    hihi..ape la senior korg takot2kan smpai lps subuh dok terpacak dpn cac tu? haha.. semangat!

    ReplyDelete