BUKAN LAGI SEKADAR PEMBERAT POKET!

01 August 2012

Setelah beberapa lama tepon aku sekadar menjadi pemberat poket, tetiba semalam aku dapat call. bile tengok caller . . .

29000

?

Sape pakai nombor cani?

Jangan cakap aku dihubungi oleh 'organisasi rahsia yang menyelamatkan dunia dari huru hara dan penjahat bertaraf antarabangsa'. ape nih? jangan cakap dorang nak rekrut aku jadi agen rahsia macam James Bond.

Oww men! diz iz owsem!

*oke lepastu aku angkat tepon ...emm, aku jawab tepon*

Gegendang telinga aku dapat menangkap suara seorang gadis dengan nada suara yang lantang dan meyakinkan bersuara,
"Dapatkan nada dering terba"

PAPP! aku hempas gagang tepon ... aku baling tepon ke dinding  aku putuskan panggilan.

wow..
sebelum ni dapat mesej je untuk bende2 macam ni . . .
skang dia dah reti call pulak??

1 comment: