PERSOALANNYE SEKARANG IALAH... BILE?!

12 February 2012

salam

Siang tadi aku g tengok wayang.. sorang2. aa.. emm.. awek bz kat umah buat sangkar kuceng, so dia x ekot. aku tengok citer HAYWIRE..





---------------- SPOILER ALERT ----------------




sebelum ni aku tengok trailer dia cambest~
babak2 penuh aksi, macam cite Bourne versi pompuan gitu, aa ye hero nye ialah heroin.. menarek laa trailer dia!

tapi . . .

bile aku tengok cter nye. . .

slow gile. ade je lawan2 tapi stail penceritaan tu wat kan cerita jadi melankolik.. jadi slow.. aku jadi boring bile babak berlari kejar orang jahat tu terlalu drag time. nak watpe tunjuk lari sampai 2minit? lama tau dua minit lari pastu view sama je, kemeramen shoot gambar muke hero tgh lari dari depan.. tambah plak ngan muzik latar cam stail2 retro.. adehh.

pastu ade lagi satu babak drag time lagi..
hero jalan kat tepi jalan.. pastu kene follow ngan musuh. hero jalan....jalan....jalan makin laju... jalan belok selekoh... (dalam penceritaan aku mungkin nampak menarik, tapi bile ditonton..jadi lama gile babak camtu. aku bosan)

babak yang aku puas ati dalam cite ni... rasenye bile btumbuk. hero ialah seorang heroin, iaitu pompuan.. so bile dia betumbuk belasah lelaki, dan jugak kena belasah xagak2.. rase puas hati. macam real la, macam sakit. puas hati. seyes.

tu jelah.. yang laen sume agak melankolik dan slow dan biasa2 sahaja~

huh

No comments:

Post a Comment