AKU & MATEMATIK (dua perkara yang xberapa nak lepak sesama sangat . . )

10 January 2012

klik3 aku ngadap facebook . . .

______________________________________________

alamakkkkkkkkk!!!ade sape2 boleh tolong carikkan jawapan untuk soalan ni x..dah wat bnyak kali nih tp xdpt2...hukhukhuk

sqrt(cos(x))*cos(200 x)+sqrt(abs(x))-0.7)*(4-x*x)^0.01, sqrt(9-x^2), -sqrt(9-x^2) from -4.5 to 4.5

tolong2....urgent nih...^^

______________________________________________

aku terbace status facebook seorang kawan lama aku.. perghh matematik! dah bape lama aku tinggalkan matematik yg tahap ni . . . (-____-")>

aku perasan banyak komen2 dari rakan2 dia yg macam berusaha nak membantu.. n ade gak yg memberi kata2 semangat..

aku?

kalo dah orang yang ngadap math hari2 pon bagi komen kat member aku nih suh jawab pakai software, memang xpayah laa ye fairuz nak g amek kokoleter ngan pen la bagai~

aku diam2 aje copy mende alah math tu... (kawan member aku komen kate bende tu 'equations'..."ohh equations" kate hati aku.. aku bace lagi komen tu kate 'ade 3 equations'.."ohhh ade 3 upenye"getus hati aku sekali lagi..mmg haram***** aku xtawu pape~)

aku copy mende alah math equations tu~

aku paste kt kotak google. . .

klik 'enter' . . .

pap! jawapan kua..

kesimpulannye, aku jadi orang pertama yang paham soalan tu.. hihihi..

______________________________________________

dalam perkara yang tidak berkaitan sangat,
aku terus teringat rancangan Runningman episod 75 - group Haha menang sebab guna matematik mudah.. xpayah nak 'punca kuasa' ngan 'kurungan2' sangat laa.. hahah

______________________________________________

oh ye, korang google laa sendirik jawapan dia.. aku dah ajar kat atas tu kan? hahah

3 comments:

  1. baru semangat nak salin soalan nak cuba buat. memang hampeh tol.. takkan dapat punya la kalau kira pakai tangan camtu.. blaja math dari tadika sampai la ni tak pernah jumpa lak graph camtu.. hahaha.....

    ReplyDelete
  2. sweetnyeee equations tu :')

    ReplyDelete
  3. hahah.. tu laa.. org2 pandai mesti nak jawab sendirik2.. orang xpandai macam aku plak mmg rajen gune google.. kekadang tu math darab2 pon aku pakai google~~ lalalaAaaa

    ReplyDelete