"BEKERJA KERAS EA~" ujar lelaki itu, melihatkan ketekunan dan kegigihan pada wajah yang sama itu. Wajah itu hanya mampu tersengih membalas...

20 October 2011

Haritu gua ade tunjuk gambar gua buat skulptura kat dataran merdeka waktu tengahari panas xagak2~
Link(klik sini untuk post haritu~)

ni gambar gua rakan2 gua mendismantle skulptura tersebut.. memalam buta plak . . .





sapiei dan fadeli bertungkus lumus.. gua berfoto2an~


'Chronicles of Chaos' kelihatan sangat2 chaos pada masa nih~


kereta artis yang telah banyak berjasa~ (tenkiu ahnap^^)



sapu bersih.. member sculture sebelah lom sampai.. nampak x tu botol2 masih tersusun tinggi2 kat sebelah sane tu~


penuh aihh~ xleh drift malam tu (-___-")>
xbest oke jika xleh drift~



sekian~

_____________________________

disebabkan gua cam tengah malas2 nak menaip panjang2, lu orang tengok jelah gambar2 yang gua upload... tengok lagi sebulan dua nanti mungkin gua ade minat untuk merapu panjang2 pulak...

No comments:

Post a Comment