27 June 2010

26 June 2010

YOURS, MINE & OUR DREAMS~

DREAMS feel real while we're in it
its only when we wake up that we realize
something was actually STRANGE

WELL I HOPE YOU'RE HAPPY

entah kenapa aku xdapat bukak facebook aku.. xpelah~

____________________________________

rasa sangat sedih untuk berpisah dengan kawan2..
kalau boleh nak buat macam2 sama2 lagi
sorang2 kawan aku pergi,
salam2 peluk2 bagi aku macam satu tanda yg kami xde simpan ape2 perasaan negatif dalam hati masing2. 0 - 0. nanti2 jumpe lagi k~

dan bagi kami yang masih ada di KAED,
kami terasa macam nak habiskan masa bersama2 wat macam2 lagi.. macam2...


kalau sebelum ni, bile habes semester mesti ade trip, tapi sayang kali ni xberjaya laa.. jadi kami2 yg free ni cume buleh keluar jalan2 dekat2 aje. . .

PAGI JUMAAT
"pai, Jah ajak g joging...ngan breakfast sesame" adib kejut aku

tengok jam kul 730am. baru tido bape jam je lepas subuh...
joging?? urghh... aku ni dah laa bukan morning person.... tapi breakfast sesama tu semacam sesuatu yang menarek dan agak sentimental untuk dilakukan, so aku layankan aje... nak joging mane payah mandi kan? lalalaAa~

beli nasi lemak untuk sebelas orang,
beli roti canai untuk sebelas orang,
beli teh o panas untuk sebelas orang...
dan menuju ke Taman Metropolitan~

aku, adib, adi dan zuber selamat tiba, kedatangan kami . . .err.. kedatangan makanan dialu2 kan oleh ajim, jah, nadz, su, nab yg sedang lepak2 kat tempat alat2 senam.. syafiq sureco ngan muktar rajen g joging keluarkan peluh untuk kesihatan jasmani.

[2 member baek aku xde ponnn...kakpiei ngan kakelmi~ tido r tu.. dah cakap dah kitowang bukan morning person~]


aku datang memang nak makan . . . jadi takpayah tunggu lama, kami terus duduk kat tengah laluan joging dan makan!! wiiwii~

lepas tu sesi ambil gambar~ lalalaAaa
[gambar blom amek dari ajim laaa]

lepas tu rase macam nak pergi jalan2 tapi yg dekat2 aje... err... batu caves~
panjat jangan tak panjat.. cuaca mendung so xrase panas laa. just nice. kaknadz macam bese, gayat gile~ [psst, de takut tinggi]

"you're on Pandora" aku cakap, lepas nampak view cantek kat ats tu... seyes~

oke, pukul 11 balik tido~
dan aktiviti normal hari jumaat...emmm ape ye?

____________________________________

PETANG JUMAAT
bincang bincang bincang nak jejalan ke mane malam nanti. . .
aAaaaa taktauuuuuuu

oke, hantar kaksu punye barang ke rumah makcik kat cheras... barang sket je, tapi 3 keta teman anta. tumpang solat siap2 kat umah makcik kaksu... pastu. . . pastu . . . err nak g mane ea?? Pavi jom~

*kurang pengalaman tentang jalanraya, kesilapan teknikal dalam pemilihan lorong, dan beberapa aspek kecil laen menyumbang pada kelembapan group keta aku sampai~ [kecik farah zuber aku]*

sampai pavilion, beratur nak makan kfc pon dah xbest... ayam dah habessss~ memanglaa...da kul 10 kott~

xde mood dah. . . aku diam

____________________________________

jalan2 cari makanan . . .

ternampak A&W~
ohh!! makan makan makan dan minum minum minum semua makanan aku dan makanan orang laen~ muahahahaha [ni kali kedua aku makan A&W semenjak aku akil baligh . . . dua2 kali makan pon ade kakjannah, ade kakfarah..ngeE]

okeyhhh!!
sudah hyper semula!
[kakjannah laa tegur aku, cakap aku trus je hyper, tadi moody senyappppp jee...ahahah~ macam budak2!!]

YEAHH!!
lets partayyyhhh~

(*O*)/

[clubbing sampai subuh]

____________________________________

ohh ye, dengar lagu MICHEAL JACKSON ulang2 kat radio~
2 5 0 6 2 0 0 9

25 June 2010

HARI JUMAAT hari menyucikan diri

oke kena cepat taip, sket je tulis dulu...

pagi2 pergi joging, makan sarapan ramai2 kat tmn metropolitan... dan pergi panjat batu caves~ hari jumaat mmg afdhal~ lalalaaa

sekarang ingin pergi clubbing bersama rakan utk kali terakhir~

tata

orang laen wat post pasal darah. . . DE PON NAK JUGAKKKKK!!!!

hahaha... xnak ngalah aku nih.. kelmaren bace2 pasal jenis diet yg sesuai dengan darah kite... bace kat blog mardhiah [klik sini untuk lihat post beliau]

hari ini ada lagi satu blog kawan...blog kaknad cerita pasal personaliti orang2 yg berdarah..err..maksud aku, orang2 yg mempunyai darah dalam badan mereka... [klik sini untuk post kakdonadd] so, aku pon nak bercerita tentang sessi bangun lambat pada hari ini... err khamis, semalam sebenarnye... bangunn aje dah tengahari. ohh~ aku tido lepas solat subuh ea~

sambil tolong kemas2 Heritage Lab untuk masukkan barang2 heritage kami, aku jenguk2 KAED GALLERY dari tingkap adabi. nampak dak2 nih dapat airkotak, roti, biskut... free kott!! makanan free wa cakap lu! HOHO~

sebenarnye kat kaed galeri hari ni ade talk2 untuk staff kaed.. ntah, lecturers pon join dengar.. pastu kat area blakang2 sket dalam galeri tu ade booth barang2 free.hoho.. ade booth test2 produk memacam laa.. merangkumi aspek pelangsingan badan, sabun mencuci jamban, ubat2an penghilang resdung, alat2 pemulihan rabun... dan booth yg paling besar. . . booth makanan free . . .a.k.a. booth derma darah~

oke, nak derma darah kakak tu suh makan dulu..lalalaAaa gi cafe dan paw makanan Kecik dan Encem.. dan makan pau sendiri juga!

lepas tu try alat untuk kurangkan rabun.. de sembur2 air kat bijik mate haku!adehh laa.. pastu de pakaikan spek cam cool gile.. spek cam snowboarder pakai tuu..ntah, aku bayangkan ia se'cool' itu~ spek tu urut2 bahagian tepi bijik mate..seronokk gak laa.

lepas dah cube tu, secara psikologinye aku terus rase yg penglihatan aku semakin jelas-ecehhwahh-baru-pakai-sekali-dah-rase-macam-efek-power-gile-kalau-betullah-macam-tu-konfem-skang-ni-aku-dah-buang-spek-aku-nih~

oke... berbalik pada agenda asal.
matlamat aku satu, nak makanan free~ wiiwii

nak makan free perlulah menderma darahh~
YEAYYYY!!!!
<--teruja sebab ini 1st time oke! baru hari ini nak tanye dokter pompuan cantek nih darah aku jenis ape...

"sehat x harini??"
"sehatt! sesema sket sebab studio sejuk tadi"

"tidur lebih 5jam??"
"yupp!"

"berat badan bpe?"
"55" sambil bediri atas penimbang tu

"paham x yg ni?" sambil tunjuk kat aku list tulisan kecik2 seperti berikut:

tidak terlibat dgn hubungn sejenis, hubungan kedua2 jenis, hubungan jenis dgn berbagai pasangan, dadah, bercouple dgn golongn di atas~


oke2... sume2 dah lepas dahh.. bile nak dapat makanan free nih??
lalalaAa... kena laa derma darah dulu~

glukk glukk gluuk 450ml darah aku keluar...

dan akhirnye dapat minum melo ngn biskut ngn roti ngn dapat lagi airkotak free~
wii

kesimpulannye,
DARAH SAYA
JENIS B

[klik sini untuk katonn] ini ade katon kelakar pasal orang2 dengan jenis darahnya... ohh, xsangka aku macam tu~

24 June 2010

kuala kangsar & xi'an HERITAGE EXHIBITION 2010

sekitar pelancaran HERITAGE EXHIBITION 2010 di KAED GALLERY, KAED, UIAM



duduk-duduk




diri-diri



duduk dan diri



melihat-lihat



berkomunikasi



crews



China



XIAO PI YUAN MOSQUE


Perak



ISTANA GAHARA



BYTUL ANWAR



RUMAH MEOR



BAITUL RAHMAH



orang kk



orang china



orang lawa... ehh.. er



kami [tp xde adib fami zuber. . .]

GILE MERIAHHHHHH!!!

Rabu
pagi hari yang tenang...

sessi gotong royong untuk ARCHITEX'S BBQ NIGHT berjalan lancar. . .

keluar beli ayam dengan member lelaki memang kelakar sket...

event malam memang happening ngan kehadiran banyak gile makanan!! rasenye kalau masing2 ade 2 perut pon lom tentu habes... terlampau banyak sebenarnye (-__-")>

kehadiran kamera pon merupakan faktor pada ke'happening'an malam ini

.

.

.

ok,tata