jangan lah dimaen2kan hati aku ini.. tapi kalau nak maen2 dalam taman dalam hati aku xpe~ (pikir jap . . . yep, boleh letak ni sebagai tajuk. related ngn isi. yep kompem!)

03 July 2012

aku tengok.. bole tahan ramai gak kawan aku yg mengikut jejak langkah jari aku, xupdate blog tahap melampau lampau, sama macam aku...

ade beberapa blog yg aku folow belakang dia tapi xbape nak rapat laa, folow dalam jarak yang selamat, pon stop lebih kurang cam aku..

huh

semalam xbole nak update, entenet takde.. so sebagai balasannye, skang ni, harini, aku nak melantak nasi goreng tomyam ngan telur mate.. nasi lebih2.. letak kicap banyak2... grrr

No comments:

Post a Comment