member-luar-kawalan aku yang semakin di luar kawalan~ HOHO

01 March 2011

eishh...

susah gak nak jaga member yang satu nih...

(-__-")>

nak kate baru kenal tu x jugak.. eh jap.. haa dah lama dah! dah puluh2 tahun jugak kite berkenalan kan?~

oke2, kekadang rase macam dah kenal dah.. macam dah tau sume dah, jap lagi macam xkenal langsung la plak.. sampai tahap xbole di bawak bincang kekadang tu.. huu

emmm cane nih?

mungkin kite patut duduk2 minum kopi teh... (aa ye aku tau kau xsuke kopi.. aku pon same.. semenjak dua menjak ni ttibe kita jadi alah pada kopi kan? huu... dulu kite oke je lepak2 minum kopi nescafe sesama) lepak2 santai2 . . . borak ringan2.. yelah, aku memang nak berkenalan dengan kau pon..

aku serius macam xkenal sangat ngan HATI AKU skang nih.. dia ade agenda laen kot?~

(korang pernah rasa macam korang patut buat bende A tapi hati korang suruh buat bende B... maksud aku . . . nak ikut yang mane?haaa)

No comments:

Post a Comment