KAPAL TERBANG memang cool kan?

12 November 2010

"skang dah maju.. 2jam dah leh siap!"

beberapa watak yang samar2 dalam hidup aku memberi penerangan pasal kehebatan cara beroperasi pejabat kerajaan dalam pemprosesan membuat pasport~

aku xberapa ingat macamane idea ni boleh tertanam dalam subconcious mind aku. aku syak member aku dah menerobos masuk dalam mimpi aku dan tanamkan idea nih ; maklumlah sekarang kan dah ada teknologi INCEPTION.

_______________________________________

setelah masuk hari ketiga berusaha dapatkan passport aku sedar sesuatu.

1. memang ramai orang nak buat pasport kat ujung2 taun cani
2. system memang suke down mase2 kritikal, mase2 orang tengah sesak2 ramai2 kat kaunter dan waiting area...
3. promoter 'skim ape ntah untuk pekerja kerajaan' apesal beria nak approach aku pastu bile aku cakap umo aku 22 tetibe nak wat muke 'terkezutt-woww-mudenye-belajar-lagi-ke' ??~

4. kapal terbang memang coooooool~ *mate xbekelip pandang kapalterbang besar*


_______________________________________

huh. berbalik kepada tentatif program semalam, hari ini dan esok lusa..

semalam gi Pejabat Imigresen Sri Rampai,
"nombor giliran untuk hari ni dah habes.. nah isi borang dulu, esok hantar"
*huh, sape suh datang kul 3ptg?~*

harini gi Pejabat Imigresen Sri Rampai,
"nombor giliran untuk hari ni dah habes.. system down"
*huh, sape suh datang kul 10pg?~*

harini juge saya laju2 pergi ke Pejabat Imigresen Terminal Subang,
"yeyy bestnye dapat nombor giliran, jom menunggu selama 3 jam tanpa membuat sebarang aktiviti jom!"

dan seterusnya, *dalam kul 330pm gitu~*
"ambil esok kat kaunter 13" <--kakak ni cantek aku ye kan je~ so tengok lahh ape jadi pagi esok~ (-__-")>



_______________________________________

ice skating? . . . xsempat nak ice skating hari ni sebab lama sangat terperap kat Terminal Subang. lepak jap je kat Sunway Piramid.

_______________________________________

makan2 di studio berjalan lancar tapi sayang xdapat jumpe sume rakan sebab aku blah awal dan mereka datang lambat sket.. huuu~

_______________________________________

MEGAMIND 3D best jugak *opss~*

_______________________________________



ramainye orang usya punggung pompuan tu..



dinding



sinki



railing



ruang mimpi aku; bole pegi sini gune 'inception'



kapalterbang coooool~

No comments:

Post a Comment