mari bersemangat melangkah bersama booster baru anda

04 March 2010

gua rase gua dah makin jelas ngan matlamat ke arah kejayaan gua. skang nih tengah mode : gua terasa macam gua orang paling penting dalam dunia, kalau xde gua dunia jadi xlengkap dan semua orang xpandai nak gelak untuk hepikan diri sendiri. yeahh!!

haha, jangan cakap gua kerek xtentu pasal, tengah nak naekkan semangat juang dalam diri gua laa. lu layankan je laa.. kalo rase2 geli2 kat ulu hati baca entri ni, lu boleh g maen jauh2.

gua rasa setiap orang pon ada potensi untuk menjadi seseorang yang hebat, yang selama ni jauh tersimpan dalam diri.

the time will come... kate member tu. well i think, the time has come. yepp, its my time to shine, its our time bebehh [khas buat kawan2 seangkatan aku, dont worry lahh, you got me~ hahaha]

_____________________________________

berita tidak berkaitan,

aku suka hujan, ketam banyak isi~



No comments:

Post a Comment