balun

22 March 2010

yo wassap?

berkulat dah blog nih.. penduduk setempat dan masyarakat minoriti dah start buat teguran membina, nak suh aku update sumthing... aku blur2 nak cakap pasal ape. orang kate aku kuat mengarut, orang kate~



hari sabtu, tapi aku bangun awal solat subuh kire awal gak nih. mengikut tentatif program yang dirangka oleh pihak atasan malam tadi sebelum tidur, kami akan bertolak tepat jam 6pagi . . . + - laa

tunggu punye tunggu . . .

ok pukul 7pagi baru kelamkabut xhengat.. kereta kancil berada dalam keadaan pecutan sekata menuju ke jambatan sri wawasan, tempat belon panas berada.

ok xde laa lambat sangat . . . tapi orang ramai dah beratur panjang gile! nasib laa ade wakil dah tolong beraturkan semenjak jam 6pagi lagi~ hahahah... err kire potong barisan ke? lalalaaAaa

da beratur beli tiket kene beratur nak naek belon lak! ok... sila berdiri lagi 3jam

________________________________

orang kate nama tu melambangkan sifat.

belon udara panas . . .
memang panas gile bile duk kat dalam bakul de tuh!! api yang de kuakan tu bahang de tu wat kulit aku jadi sawo matang ni haa.. asal2 aku datang tu kulit cerah kemaenn~

lalalaAaa

bende panas~




wahh tingginyeeee~[sila imaginasikan ini ~]



________________________________

bosan lahhh~
terasa macam nak makan . . . dan tidur. . . weh kalau ade ape2 xtvt seronok ajak aku! kalao xseronok pon boleh je ajak, mane taw aku boleh ubah persepsi kau hahahah

penulisan kali ni cam boring... cam selalu2 laa~

No comments:

Post a Comment