selamat bercuti semua, kalau panjang umur kita berjumpa kembali~

23 January 2010

selamat aku ucapkan kepada semua pembaca.
insyaAllah,
hari ini aku akan pulang ke kampung halaman, lama dah x jenguk keluarga.

lama dah xjenguk mama yang duk umah kat Melaka sowang2.
lama dah xjenguk nenek yang selalu saket2 badan tapi still nak teruskan hobi botaninya.. nek xpayah laa angkat pasu berat tu, kite balik ni.
lama dah xjenguk atuk yang sentiasa duduk kat pintu tengok taman bunga nenek buat khas depan tu untuk atuk tengok . . atuk lumpuh kaki, de memang setia je duk kat tepi pintu tu..

mm..
balik rumah untuk jumpa keluarga tersayang. ini piei dan madam hanita pon cakap masa tazkirah pagi jumaat semalam. memang kalau dengar akan buat hati kau sayu.


____________________________________________

menanges..
yup, aku si lembik yg menanges.
bagi aku menanges itu menghilangkan ego.
jangan sampai kau menyesal suatu hari nanti, menyesal kerana kau tidak menanges hari ini


____________________________________________

ok, selamat bercuti semua!! wiiwiii~
cuaca yang cerah untuk hari yang hebabb! \(^0^)/

5 comments:

  1. suka post ni. suka lelaki yg jrg menangis, menangis.

    ReplyDelete
  2. suka post ni. suka lelaki yg jrg menangis, menangis.

    ReplyDelete
  3. orang kate aku lembik..lg,lelaki xpatut menanges~

    . . . .

    aku xkesah

    ReplyDelete