macamana mahu menghilangkan rasa rindu dan bagaimana mahu membuang memori? mm..bukan buang tapi simpan elok2 utk satu hari nanti mungkin . . .

09 January 2010

aku tau.
aku dah tengok sendiri
dan aku dah lihat dengan terperinci, aku jelas dengan setiap bait ayat2 tu...

aku tidak langsung macam itu
aku bukan jenis yg macam kau lihat, baca, dengar dan boleh simpan elok2 itu..
yup, aku langsung xmacam dia...

manusia memang xkan sama
macam mana mau jumpa dua orang yg sama?
terpulang laa mau jenis suka cakap atau yg jenis suka tunjuk...

tapi aku tau apa yg aku cari,
cuma sekarang . . .
cermin mata mungkin dah lama, jadi mungkin pandangan aku tentang masa depan agak kabur *lap2 cermin mata*

ade orang kata,
'apa yg kite nak tak semestinya apa yg kite perlukan'
'kita xsemestinya dapat apa yg kita hajatkan'


salah
ayat kat atas tu salah

'apa' ialah kata tanya, tidak boleh wujud dalam ayat penyata ye~
kirenye, kalau ada kata tanya macam 'apa', 'siapa', 'bila', 'mana' dan laen2, mesti ada tanda soal kt hujung ayat...

ok, kalau macam tu, apa yg betul? <--ayat ini betul~

macamane nak betulkan ayat di atas tadi?
gandakan kata tanya atau tukar dengan perkataan laen...

aku rindukan saat itu
_______________________________________

cukup merapik untuk masa ini . . . entri tahun baru macam kurang memberangsangkan. aku memang membosankan, aku sedar dari dulu lagi. azam? ahaha ini lagi satu benda yg aku jarang bualkan atau sebutkan atau bincangkan atau perkatakan tapi xbermakna aku tidak fikirkan. otak aku ligat mencerna resolusi2, xkiralah sama ada itu kemahuan tahun dulu2, kehendak minggu lepas mahupun hajat2 rakan2. pada pandangan aku, semua pon berkait rapat sekarang ini. macam2. itu yg buleh aku perkatakan sekarang ini... ok, tidak perlu taip tentang perkara bosan ini, ada banyak perkara laen yg lebih bosan untuk aku sibukkan.
_______________________________________

hormon tidak stabil,
_______________________________________

aAaaaaa... bile nak kaya nih? <--kaya? haha lama lagi laa beb~
hutang berlambak bila nak dapat duit ni?
memang xstabil . . .

2 comments:

  1. perhatian....menarik perhatian sungguh title postmu...skali tgk kat list...itu la dier title terpanjang pernah ak lihat... huhuhu XD...

    ader org penah ckp kat ak jugak...

    'siapa yg kiter syg tu, tak semestinya jodoh kite...'<---kaw buat ak terfikir sejenak

    ReplyDelete
  2. cakap kt de, ayat tu salah...
    yg btul cani,
    'orang yg kita syg itu xsemestinye jodoh kita'

    ~

    ReplyDelete