macam nak cakap...macam xjadi...macam nak.. pas dah nekad nak cakap, xdapat laa plak..hmm, mungkin mmg dah ditakdirkan utk aku xcakap kot.. aaAa~

25 September 2009

adehh...pnah tak kau dah nekad nak cakap tapi tibe2 ada halangan pada masa tu?? pastu kau tibe2 aje berniat: hmm...kalau de tanye jap g bru bitau/ kalau aku terserempak ngan de dalam 2 hari ni aku akan cakap/ ape2 niat laen laa kau pasang~

hmm..
aku berserah aje...pada sape?? pada Allah laa, kalau Dia nak aku cakap, mesti aku akan teserempak atau de akan tanya...haa, aku selalu pikir cani laa...

kali ni x berjaya.. Dia xnak aku cakap rasenye...xpe lahh~

1 comment:

  1. sebenarnye aku dah jatuh hati kat kau laa~ adehhh
    (-_-")

    ReplyDelete