HUJAN selalu wat AKU gembira

13 September 2009

owh..ape nak buat malam2 cani??
kawan2 ramai dah balik rumah bercuti... aku aje lagi yang hati keras stay kat studio~

pagi ahad nak g Perak... recce/ reconnaisance* apetah tu.

Maksudnye : Pergi ke Perak bersama rakan2 yang sama group Heritage untuk melihat- lihat bangunan yang mungkin berpotensi untuk kami ukur~

yeayy... menuju ke Perak!!
______________________
itu cerita pagi nanti.. jadi ape cerita malam ini??

kawan2 ajak pergi jalan2 ke Danau.
aku suke berjalan2 ke Danau.
orang sangat ramai...jadi, perlu singgah ke restoran mamak dahulu untuk menonton perlawanan bola sepak.

Pasukan Sedih vs Man U lahh~
erkk...asal pasukan sedih lak nih??
hee... sebab kt skrin tu tulis name pasukan tu cani
>> TOT >> ToT >> (ToT)
ade rupe macam muke orang sedey x?? haha aku selalu dapat mesej yg ade kartun2 cani..

ManU vs Totenham. 3-1 ManU lead~ kami pergi jalan2 di danau pula. ramainyew owangg~

Endingnye, hujan lebat~

ohh ye, aku sebelum tu ade beli sehelai t shirt,
'hujan memang selalu wat aku gembira'

2 comments:

  1. baju itu hanya ilustrasi aku gune photoshop...aku takde kamera untuk ambil gambar baju sebenar yg aku beli itu..tapi kawan2 kate gambar itu memang hampir sama!! wiiwii

    ReplyDelete
  2. cantiknyaaa!!! (^0^)/ mmg sgt seswai dgn kaw...sgt sgt seswai~ (^0-)d

    ReplyDelete