hard disk aku yang isi system itu tiba2 aje xdetect.. ADEHH, hancur berkecai hati aku nih taw!~

16 July 2009

"Urwah Bin Zubair ialah jiran Rasulullah. Urwah perasan ade perbezaan antara rumah Rasulullah dan rumah2 laen. kebiasaannye, setiap rumah akan terang pada waktu2 sebelum maghrib dan selepas maghrib.. kecuali rumah rasulullah. rumah rasulullah gelap je setiap mase.
*rumah jadi terang bila orang rumah tu memasak sebenarnye..*
kat rumah rasulullah lak, baginda berpuasa dan cuma berbuka makan kurma ngan air je.."
ahaa, aku rajen dengar ceramah agama jugak taw..tp sikit2 aje~

yo wassap!!
assalamualaikum~

hari ini aku tidur petang di bilik di mahallah aku..wow! aku ade bilik!! sume owang xpercaye kan~

bangun tidur pukul 7petang...
ishh...nak watpe nih??
err...kena berbuka puasa . . . adehh, xde member laa pulak kan..hmm, tengok nset, bace mesej semalam... ok!! dah tau halatuju... CAFE ECONS!!

ahaa, gi cafe econ, nak buka puasa ngan Ajil.. owhh, ramai laa pulak kan ahli ikhwah yang laen.. aku ini muka yang xpernah join sebelum ni..segan2...

"Allahumma lakasumna, wabika amanna.. wa ala rizkika aftarna, birahmatika ya arhamarrahiminn"

aku, ajil, pudin dan zubair duduk semeja dan tuang makanan kami dalam satu dulang. banyak gile dan kenyang gile.muahahaha heaven~

solat maghrib sama2.. pastu ade sesi suaikenal ngan ikhwah baru..dak2 junior. agak ramai yang datang iftar kali ini. 27 orang kalau xsilap aku. dah lame xjumpe Marwan budak law tu..kami borak sket2..bagus de tuh~

pastu ade sesi borak2...dengar ceramah santai sket..gelak2 [aku mane reti diam,mesti laa kene join wt lawak kan.ahaha]... solat isya' dan bersurai~
IFTAR BERSAMA IKHWAH [aku geng bro.AJIL] akan diadakan setiap hari Khamis..insyaAllah berkumpul di Cafe Econs pukul 7petang.
______________________________________

aku xde mood sebenarnye skang nih.. pc rosak laa plak kan time2 aku kene design memacam nih!! rasa cam nak marah je... tapi aku kene sabar~
aku kene gak bersikap ceria bile depan orang ramai...dan junior~
AAAARGGHHHH~ xjerit pon...sekadar penulisan
huuUuuu~ xnangis pon...cume mate berair~ . . .

No comments:

Post a Comment